ימי קורונה: איך לשמח מישהו בזמן הסגר?

לא פשוטים הם ימי הקורונה, ולו בשל העובדה שלא ניתן לצאת מן הבתים למרחקים, החנויות סגורות ובאופן כללי השגרה השתנה באופן ניכר. מה עושים כשרוצים לשמח מישהו בזמן ההסגר? בין אם זה לכבוד יום הולדת, בעקבות אירוע משמח או אפילו סתם כדי להעלות חיוך? הנה כמה רעיונות משמחים במיוחד!

מגש פירות מעוצב

אם אתם מבקשים לשמח אדם אהוב, ולשלוח לו משהו מתוק ובריא, אתם יכולים להזמין עבורו מגש פירות מעוצב וייחודי. כיום יש לא מעט אפשרויות, החל ממגשי פלסטיק קטנים ועד למגשים רב פעמיים כמו צלחות חרסינה או סלסלות מעוצבות – כך שתוכלו לבחור את סוג ההגשה האידיאלית ביותר. כמו כן, אם תעדיפו להוסיף ייחודיות למשלוח, טוב לדעת כי ניתן לשלב סושי פירות ושוקולדים ייחודיים. אז אם לחברים או לבני המשפחה יש יום הולדת במהלך ימי הקורונה, בהחלט אפשר לשלוח להם משלוח פירות מפנק וייחודי.

סרטון מצחיק ומשמח

בעולם דיגיטלי כמו שלנו, יש לא מעט תוכנות עריכה חינמיות לעריכת סרטונים, כך שכל מה שעליכם לעשות הוא לתכנן את הסרטון הרצוי, לדאוג לצילומים וקטעי וידאו, ולערוך את כל חומרי הגלם לסרטון אחד מושקע ומיוחד – אותו ניתן לשלוח באמצעות המייל או הוואטס-אפ.

הסרטונים יכולים להיות מגוונים, החל מסרטון הכולל ברכות מכל החברים, סרטון עם תמונות ורגעים ייחודיים בחיים ועד לסרטון מבוים ומצחיק. תוכלו לשאוב השראה ברחבי הרשת, ולו כי קיימים לא מעט סרטונים נהדרים שיעניקו לכם רעיונות ליצירת סרטון חדש ומקורי.

ימי קורונה- איך לשמח מישהו בזמן הסגר

עוגה בעיצוב אישי

עוגה מעוצבת היא תמיד מתנה משמחת, ועוד יותר משמח לדעת שהיא עוצבה במיוחד עבור מקבל המתנה. בררו אילו קונדיטורים עובדים באזור מגוריכם ומבצעים משלוחים, והזמינו עוגה בעיצוב ייחודי שתגיע עד לפתח ביתם. ניתן להזמין עיצובים קלאסיים וניתן לבקש עיצוב ייחודי המשקף את אופיו של מקבל המתנה, כך שהאפשרויות מגוונות במיוחד.

בקבוק יין ושתי כוסות ממותגות

אין דבר יותר משמח מאשר מתנה עם טאץ' אישי, ולכן אם מדובר במתנה למבוגרים, תוכלו להעניק להם בקבוק יין ממותג ושתי כוסות עם כיתוב ייעודי (כמו שמות בני הזוג, משפטי מחץ וכו'). זה מתאים בעיקר עבור חובבי אלכוהול, כך שכדאי לוודא מבעוד מועד שמדובר במתנה שאכן תשמח את מקבליה.

ברכה מעוצבת

את תוכנת העריכה החינמית CANVA אתם מכירים? ובכן, זו בהחלט תוכנה שכדאי להכיר, משום שניתן להכין עמה עיצובים גרפיים ברמה גבוהה. כמו כן, בתוכנה תמצאו תבניות עבור ימי הולדת, ימי האהבה ועוד שלל עיצובים מוכנים, כך שרק תצטרכו להוסיף את הטאץ' האישי שלכם לברכה, להוריד את הקובץ ולשלוח לנמען באמצעות וואטס-אפ.

יש לא מעט דרכים לשמח אדם אהוב במהלך ימי הקורונה, כך שתוכלו לבחור את הדרך המתאימה ביותר בעבורכם.