מנהלים חברת נדל"ן? אתם צריכים תוכנה לניהול נכסים

מנהלי חברת נדל"ן לא עוסקים רק במבנים. למעשה, ניתן לומר שהם גם מנהלי מידע ומנהלי תהליכים עסקיים, אשר חיוניים לפעילותם השוטפת ומתבססים על מחשוב. כיצד משתלטים על כך באופן יעיל? כיצד עושים זאת, מבלי צורך להשתמש באינספור תוכנות שונות?

ניהול חכם ויעיל – במיוחד עבורכם

ניהול חכם ויעיל של משאבים בעסק, נעשה פעמים רבות באמצעות "מערכת ניהול משאבים ארגונית". מערכת Enterprise Resource Planning כזו או ERP, מרכזת למקום אחד מגוון רחב של יכולות ניהול חיוניות. היא עשויה לעזור מאוד הניהול חברות נדל"ן. תפנית היא פתרון טכנולוגי שפותח למגזר הזה באופן ספציפי, על בסיס ERP.

בכך, אתם מקבלים פתרון בסט אוף בריד לניהול חברות נדל"ן, שכולל את יתרונות הניהול המרוכז של ERP, לצד ההתאמה הגבוהה לענף הספציפי שלכם.

אינטגרטיבי ומותאם לדרישות

מערכת תפנית מותאמת למגוון מגזרים עסקיים בארץ, שאחד מהם הוא כאמור עולם ניהול הנדל"ן. יותר מכך, מקבל בה ביטוי מחקר מתמשך שביצעה החברה המפתחת (מטריקס), על דרישות השוק הישראלי השונות. כך תפנית פותחה (ועדיין מפותחת למעשה) במשך כשני עשורים, תוך הכנסה מתמדת של תוספות ושיפורים. עוד יתרון של הפיתוח המקצועי במטריקס, הוא שריכוזו במקום אחד, תורם לאינטגרטיביות גבוהה בין כל רכיבי הפתרון.

אוסף יכולות רחב ומתוחכם

תפנית מסייעת לכם לנהל את חברת הנדל"ן, באמצעות מגוון תכונות שימושיות. זאת, כולל:

ניהול נכסים

סיוע בניהול מלאי הנכסים של החברה למכירה, ניהול נכסים מניבים ומרכזי מסחר.

ניהול מכירות

סיוע בניהול פעילויות המכירה השונות ומקסום פוטנציאל הרווח מהן. זאת, כולל ניהול המחירונים לנכסים השונים (עם היסטורית השינויים במחירון), ניהול מתעניינים ברכישה, רוכשים בפועל, חוזים, ערבויות ועמלות.

CRM

ניהול קשרי הלקוחות, במסגרת מודול CRM (Customer Relationship Management). באמצעותו, תוכלו לנהל טוב יותר את פרטי הלקוחות, את הטיפול בלידים וכן לנהל אירועים ומשימות ביחס ללקוחות. תוכלו לנהל פגישות עם הלקוחות, כולל אפשרות לסנכרן פגישות מול אאוטלוק ולצרף הודעות אימייל לתיק לקוח, לנהל קמפיינים, סקרים, שאלונים ומשובים.

מנהלים חברת נדל"ן? אתם צריכים תוכנה לניהול נכסים

ניהול פיננסי

היבט חשוב ושימושי מאוד של תפנית, הוא הסיוע שהיא מציע בניהול הכספי של העסק. היא תסייע לכם לעקוב אחר מצב חשבון עדכני ולנהל את ההתקשרות עם רוכשים ושוכרים. כך תוכלו לטפל יותר בקלות בהיבטים שונים דוגמת תקבולים או פריסת תשלומים.

ניהול פרויקטים

ניהול פרויקטי בניה ופרויקטי נדל"ן יזמיים. זאת, החל משלב התכנון, דרך ניהול הנדסי וניהול הפרויקט בפועל, ניהול מכרזים, ניהול חוזים והתחשבנויות מול גופים שונים.

ניהול שירות ואחזקה

ניהול שירות הלקוחות שאתם מציעים ופעילות האחזקה המונעת למבנים שבאחריותכם. ניהול משופר של הסכמי שירות וקריאות שירות, ניהול טכנאים ואנשי שטח. תוכלו לשפר את מערך השירות ולקצר זמני תגובה לטיפול וכן לטפל באופן יותר מסודר, בתלונות דיירים בשנת הבדק. המערכת מאפשרת דיווח שטח אשר נשלח מנותני השירות, באמצעות אפליקציה מיוחדת. היא מתחברת בקלות גם למודולי הלוגיסטיקה והפיננסים של תפנית, לשם ניפוקים ותהליכי רכש בהקשר השירות והאחזקה.

ניהול ערבויות

ניהול ערבויות מסוגים שונים, כולל שטרי חוב, ערבויות בנקאיות וערבות בדק. תוכלו לקשר בקלות ערבויות לחוזים ולבצע פעולות רלוונטיות, דוגמת הארכה או ביטול.

לסיכום

אם אתם מנהלים חברת נדל"ן, אתם בהחלט צריכים תוכנה לניהול נכסים. ואם כבר תוכנה כזו, אז בחירה מצוינת תהיה תפנית.