יועץ קידום אתרים: למה אתם צריכים לפנות אליו – ומתי?

אם אתם מנהלים עסק כלשהו, וזה בכלל לא משנה באיזה סוג עסק מדובר, מלאכת השיווק והקידום שלו היא מלאכה חשובה שיש להקפיד עליה ביתר שאת ובלעדיה לא ניתן באמת לראות רווחים ולצמוח עם הזמן. זה כולל כמובן מגוון של פעולות שונות בהתאם לאופי העסק, אך אין ספק שהמשותף בין כל העסקים הוא הצורך הממשי בהקמה ותחזוקה ולאחר מכן בקידום איכותי מתמיד של אתר אינטרנט נגיש ונוח. בעלי עסקים רבים אכן מבינים את החשיבות של אתר ודואגים לבניית אתר מקצועי, אך מרביתם עושים את הטעות הנפוצה ביותר ומזניחים אותו לאחר מכן, כשללא קידום ראוי בהחלט קשה להביא אליו גולשים ובטח לייצר מכירות אם מדובר על חנות אונליין. על מנת שתבינו בדיוק למה זה כל כך חשוב אנו רוצים להסביר מהו בכלל תפקידו של מקדם אתרים ומתי כדאי לפנות אליו.

מיהו מקדם האתרים ומהו תפקידו?

אז בראש ובראשונה חשוב להבין כי מקדם האתרים הוא למעשה איש מקצוע שיכול לסייע לכם בתחום של קידום האתר שלכם, הבאה של גולשים אליו, הזנת תוכן איכותי, שיפור חווית המשתמש והגדלת המכירות דרכו. על רגל אחת, אלו הם שני הדברים החשובים ביותר לקידום אתרים טוב:

תוכן

השלב החשוב ביותר לקידום אתר הוא הזנה על בסיס קבוע של תוכן איכותי ורלוונטי לגולשים. על מנת שגוגל תסמן את האתר שלכם ככזה שבאמת יכול לעזור למי שמגיע אליו, עליכם להראות לו שאתם מבינים בתחום וזה אומר הזנה של המון תוכן מתאים. שימו לב שחשוב שהתוכן יכלול קישורים פנימיים וחיצוניים וכן מילות מפתח הקשורות לעסק שלכם. מקדם אתרים טוב יודע לעשות מחקר מקיף ולשבץ את הביטויים החשובים.

הצד הטכני

מנגד, החלק הטכני של קידום האתר הוא חשוב לא פחות. הוא כולל מעבר על כל העמודים, בדיקה של חווית המשתמש, שימוש בפיקסלים ותוספים שיהפכו את הגלישה לנוחה יותר ושיפור מערכות הסליקה שיאפשרו לגולשים לקנות מכם מוצרים בביטחון וללא חשש.

מתי רצוי להיעזר במקדם אתרים?

מכאן, חשוב להבין מתי בדיוק כדאי להיעזר במקדם אתרים לקידום האתר שלכם. הנה כמה מצבים מובהקים:

כשאתם מחזיקים באתר תדמית

ישנם עסקים שהמכירות שלהם לא מתנהלות אונליין, אך האתר שהם מנהלים מהווה נדבך חשוב בקידום ובשיווק שלהם. הרבה פעמים אלו יכולים להיות אתרים מעולים, אך אם אינם מקודמים בצורה נכונה ומקצועית, זה לא ממש משנה ואף אחד פשוט לא יראה אותם. אם האתר שלכם משחק תפקיד חשוב בכל הנוגע לקידום ושיווק לא כדאי לוותר על קידום אתרים מקצועי.

יועץ קידום אתרים: למה אתם צריכים לפנות אליו - ומתי?

בעלי חנויות אונליין

כאן כבר מדובר בלי צל של ספק על חשיבות כפולה ומכופלת. אתרי האונליין הם הרבה פעמים החלק העיקרי ולפעמים גם הבלעדי במערך המכירות של עסקים שונים ובלי קידום איכותי מכירות פשוט לא יתרחשו. הדגש כאן הוא כמובן על תוכן איכותי כך שהאתר יופיע במיקום טוב בתוצאות החיפוש בגוגל (אומרים שלמי שמחפש מקום טוב להחביא בו גופה כדאי לעשות את זה בעמוד השני בגוגל) וכן על יצירת פלטפורמת מכירה נוחה, מהירה ובטוחה על מנת שהגולשים ירגישו בטוחים לבצע עסקאות דרכה.

לסיכום הדברים

קידום אתרים הוא בלי ספק צעד חשוב ומומלץ לכל עסק שמתחזק אתר מכל סוג שהוא. זכרו כי מדובר על תהליך ארוך ומומלץ לבחור בחברת קידום מקצועית שגם תדע לתת לכם תוצאות טובות ועם הזמן אתם בהחלט צפויים לראות שזה משתלם ובגדול.